Cele mai bune alimente pentru oase mai puternice

Recomandari de citit

Cu trecerea anilor, oasele incep sa se slabeasca si sunt mai predispuse la fracturi pentru ca incep sa isi piarda din densitate. Acest lucru apare datorita unei lipse de calciu in dieta, vitamina respectiva fiind principala sursa de sustinere a sanatatatii oaselor.Din pacate, majoritatea dietelor din ziua de azi nu sunt considerate sanatoase pentru ca ne-am obisnuit cu comoditatea unor mancaruri procesate, pentru care nu ne trebuie decat cateva minute sa le pregatim. Dar viitorul se va anunta destul de sumbru daca nu incepem sa facem unele schimbari in dieta prin care sa ne asiguram sanatatea oaselor pana la batranete.

Din fericire, oasele se pot mentine puternice in timp iar o metoda prin care va puteti asigura de acest lucru este prin includerea urmatoarelor alimente in dieta.

Laptele

Cand vine vorba de alimentarea corpului cu calciu, in mod cert, laptele este una dintre cele mai bune surse. O cana de lapte contine deja pana la 30% din doza zilnic recomandata de nutrienti. In plus, mare parte din produsele lactate vandute in zilele noastre contin si vitamina D, completand cu un plus la sanatatea nutritionala.

Vegetalele cu frunze verzi

Vegetalele cu frunze verzi, precum varza furajera, varza alba sau bame, sunt demne de inclus in dieta deoarece contin nutrienti importanti (calciu) care pot ajuta la intarirea oaselor odata cu trecerea timpului. Le puteti adauga in salate sau puteti face supe si tocane din ele. Chips-urile din varza furajera pot fi o optiune buna pentru gustari.

Migdalele

Citeste continuarea articolului aici: Cele mai bune alimente pentru oase mai puternice

Ultimele articole publicate

Mai multe articole similare